Avatar billede mapesus Nybegynder
18. juli 2014 - 08:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatering gik galt

Jeg har fornyligt opdateret min pc (Windows 8) med de forslag som pc'en selv kommer op med. Jeg kørte opdateringen og alt så fint ud, indtil jeg skulle se en video. Videoer stopper efter få sekunder og der er ikke lyd på noget som helst på pc'en. Jeg har fundet ud af, at alt fungerer normalt, hvis jeg genstarter pc hver gang den har været slukket.
Jeg kopierer lige opdateringerne ind og håber en venlig sjæl har en løsning.

Sikkerhedsopdatering til Windows 8 til x64-baserede systemer.
Opdatering til Windows 8 til x64-baserede systemer.
Sikkerhedsopdatering til Windows 8 til x64-baserede systemer.
Windows-værktøj til fjernelse af skadelig software til Windows 8, 8.1 og Windows Server 2012, 2012 R2 x64 Edition - juli 2014.
Opdatering til Windows 8 til x64-baserede systemer.
Sikkerhedsopdatering til Windows 8 til x64-baserede systemer.
Sikkerhedsopdatering til Internet Explorer Flash Player til Windows 8 til x64-baserede systemer.
Opdatering til Windows 8 til x64-baserede systemer.
Samlet sikkerhedsopdatering til Internet Explorer 10 til Windows 8 til x64-baserede systemer.
Sikkerhedsopdatering til Windows 8 til x64-baserede systemer.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2014 - 08:44 #1
Er det stream eller video fra dvd eller lagret på disken?
Er det stream, så prøv at se om du har den nyeste flash player.
Avatar billede mapesus Nybegynder
18. juli 2014 - 10:15 #2
Det drejer sig om stream. Når jeg tilgår Adobes side får jeg meldingen, at jeg har den sidste version da jeg bruger Google Chrome, men det kan man måske ikke stole på?
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2014 - 11:58 #3
Nedenstående prøvede jeg 5 gange at installere. Installationen gik som den skulle, og windows genstartede, hvorefter der stod, at noget gik galt, og at opdateringen ville blive fjernet. Det blev den så også, og jeg mærkede ikke mere til den. Men har du fået den, var det måske værd at prøve med en afinstallering?

Samlet sikkerhedsopdatering til Internet Explorer 10 til Windows 8 til x64-baserede systemer.
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2014 - 12:03 #4
Ps. jeg havde opdateret de andre en efter en, med følgende genstart.
Det er langsomt ja, men langt mere sikkert.
Jeg ville ikke selv downloade noget som helst, under hentning af opdateringer.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2014 - 12:12 #5
Enig i #4.
Avatar billede mapesus Nybegynder
16. september 2014 - 15:35 #6
Ved ikke hvad der gik  galt, men problem løst ved ny opdatering.