Avatar billede Sarsten30 Nybegynder
18. juli 2014 - 20:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Søger program eller lign. hvor folk kan søge adgange til div. områder!

Hej,

Søger et program eller lign. hvor folk, kan søge adgang til forskellige områder f.eks. køkken eller varemodtagelse.

Denne ansøgning skal forbi en "områdeejer" som godkender dette.

Helst outlook/microsoft, men andet har også interesse.

pft
Carsten
Avatar billede supertekst Ekspert
18. juli 2014 - 23:07 #1
Hej

Kunne du beskrive hvad dette program skal kunne i lidt flere detaljer.
Avatar billede Sarsten30 Nybegynder
19. juli 2014 - 00:41 #2
Hej

Der er nogle områder i firmaet som ikke alle personer skal have adgang til, kun hvis den der ejer området har sagt god for det, dette gøres lige nu i papirform, og det er jo ikke det smarteste.

Medarbejderen skal selv kunne udfylde, med f.eks navn ,personale nr., Afd. Nr, telefoncentral, køkken Osv. Og vælge det område der ønskes adgang til, og  derefter skal den gerne sende en mail eller Info til ejeren af området , som så godkender denne adgang og vagten i firmaet kan til sidst lægge adgangen på, så medarbejderen kan komme ind, derefter kan man se hvem der har adgang til de forskellige områder, for at kontrollere om der evt. Skulle være medarbejdere der har adgang til et sted de ikke har søgt.

Håber det giver mening
Avatar billede nyhuus Nybegynder
19. juli 2014 - 00:42 #3
Hvis du har en exchange server, kan du oprette et "rum" som postkasse, her kan du sige at en gruppe kan godkede bookninger af det

se evt her

http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb124952(v=exchg.141).aspx

http://exchangeserverpro.com/exchange-server-2010-room-mailboxes-step-by-step-guide/
Avatar billede supertekst Ekspert
19. juli 2014 - 10:38 #4
Hej Carsten

Tak for info.

Vil det så sige, at det er "ren" dokumentation et sådant system skulle kunne administrere.
En medarbejder, der har fået tilladelse til et område - gælder denne i fremtiden eller er det tidsbegrænset?
Avatar billede Sarsten30 Nybegynder
19. juli 2014 - 12:41 #5
Ja det er ren dokumentation, - gerne både tidsbegrænset og permanent.
Avatar billede supertekst Ekspert
19. juli 2014 - 15:32 #6
Er det Eksperten eller b2b?
Avatar billede Sarsten30 Nybegynder
19. juli 2014 - 16:36 #7
Ikke helt på hvad du mener men kun internt i virksomheden.
Avatar billede supertekst Ekspert
19. juli 2014 - 17:19 #8
Du skrev i din opgavebeskrivelse at du søger er program....

Jeg spørger så om du  forventer  at få udviklet dette i regi af Eksperten eller ?
Avatar billede Sarsten30 Nybegynder
19. juli 2014 - 17:40 #9
Arg. okay

Nej det var om der var nogen der vidste om der fandtes sådan et program, der kunne bruges til sådan noget!

Ellers måske udvikling af sådan et program!
Avatar billede supertekst Ekspert
19. juli 2014 - 18:07 #10
Arbejder udelukkende med udvikling/programmering af systemer til Microsoft Office - evt. se min www. - mailadresse under min profil.
Avatar billede Sarsten30 Nybegynder
19. juli 2014 - 18:28 #11
Ok, vender tilbage hvis det er noget der skal udvikles
Avatar billede Sarsten30 Nybegynder
19. juli 2014 - 18:29 #12
Ok tak kigger på det