Avatar billede Benjamin2303 Nybegynder
21. juli 2014 - 14:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

GDFInstall.exe holdt op med at fungere ?????

Hej jeg har lige købt et spil (Far Cry 3) over nettet og da jeg havde downloaded det og skulle installer det siger den. ved det sidste punkt der skal installeres at ''GDFInstall.exe holdt op med at fungere'' jeg har prøvet både at geninstaller spillet og Uplay som det køre over men med samme resultat.
Så jeg håbede at der sidder en der ude med svaret.

(da jeg søgte på programmet nede i start kom der noget med et program jeg kunne hente for at lave det og det hentede jeg dog uden held programmet hedder Win Thruster)

Jeg bruger Windows 7 64bit.

Jeg håber meget at der er en der sidder med svaret.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2014 - 15:58 #1
Luk denne tråd igen, da du har oprettet et spørgsmål med nævnte emne.
Du gør det ved at lægge næste besked som svar og acceptere dette svar.
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Benjamin2303 Nybegynder
21. juli 2014 - 16:30 #2
kfeddkjfb