Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 21:39 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Lukke outlook mail

Hvordan lukker man en Outlook mail? Det kan jeg ikke finde ud af.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. juli 2014 - 21:43 #1
Er det en mailadresse du har brugt vil lukke ned, fordi du har fået en ny?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 21:51 #2
Jeg har ikke fået en ny. Var en jeg havde ved siden af min Outlook. Vil bare gerne lukke den, så den ikke kan modtage emails
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 21:52 #3
Altså skal ikke have en anden online mail i stedet ...
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 21:54 #4
Skal jeg bruge en anden online mail for at lukke denne ned - hvis det er derfor du spørger om jeg skal have en ny - kan jeg godt oprette en til det. Bare der ikke kan modtages mail i den jeg vil lukke.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. juli 2014 - 21:55 #5
Hvilken udbyder har denne mailadresse?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 21:55 #6
Og dog. Vil jeg helst være fir for, hvis det er muligt uden.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 21:56 #7
Hvad mener du? Det er en Outlook.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 21:58 #9
Sorry, kan god forså du er forvirret. Skulle have været: "Var en jeg havde ved siden af min Outlook 2003".
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 22:02 #10
Altså jeg har en Outlook online mail ved siden af min Outlook 2003. Den vil jeg gerne lukke, så den ikke kan modtage e-mails.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. juli 2014 - 22:40 #11
Hmm har ikke lige set denne konto før.
Når du har logget på, er der så ikke er sted derinde du kan vælge at lukke konto ned?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 22:46 #12
Det er det jeg ikke kan finde. Syntes det hel er et stor uoverskueligt rod.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 22:46 #13
ikke set den før? Er den der førhen hed Hotmail.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. juli 2014 - 22:55 #14
Prøv at se om denne side kan hjælpe dig:
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/outlook/account-closed
Avatar billede 220661 Ekspert
23. juli 2014 - 22:56 #15
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 23:42 #16
2. Tryk eller klik på Sikkerhed og adgangskode. Hvis du bliver bedt om at bekræfte din konto, skal du følge vejledningen.

3. Tryk eller klik på Luk min konto under Luk kontoen.

Jeg kan ikke komme til 3. uden at "bekræfte min konto". Det skal jeg gøre enten via en e-mail adresse jeg ikke længere har, eller mit telefonnummer - hvilket jeg ved gud ikke vil opgive.

Virkelig noget lort.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2014 - 23:44 #17
Det er fucking umuligt. Det sædvanlige Microsoft lort! Er virkelig skidt jeg ikke kan lukke den.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juli 2014 - 08:54 #18
Er ikke forbavset.
Det var også en af grundene til at jeg ikke oprettede denne konto da jeg opgraderede til Win 8. Ville ikke have de skulle bestemme hvad jeg foretager på min computer.
Jeg kender som sagt ikke nogle andre muligheder end dem jeg har kommet med, så jeg har ikke flere skud i bøssen som man siger. Er der andre omveje til det vil vi da gerne se tips på det her i tråden?
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2014 - 23:56 #19
Endte med at bruge mit telefonnummer alligevel. Men nu er den gal igen. Denne gang skriver den at nogen har forsøgt at ændre oplysning og spørger og det er mig. Uanset om jeg svare ja eller nej, skal jeg have tilsendt en kode til den mail jeg stadig ikke længere har. Og denne gang er der ikke en alternativ mulighed med telefon.

Jeg er helt færdig med Outlook, online!
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2014 - 16:57 #20
Kan man ikke få den kode sendt på sms i stedet?
Eller har du ikke mobil telefon eller er dette ikke muligt i de oplysninger du får?
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2014 - 02:52 #21
Nej, det er ikke muligt at vælge telefon / sms i stedet. Hvorfor jeg tidligere har fået den valget mellem mail og sms, men ikke denne gang, må guderne vide ...

Man kan svare 'Ja' elle 'Nej' til om det er én selv der har forsøgt at foretage ændringer'. Uanset hvilken jeg vælger, får jeg den samme side, hvor det kun er én mulighed (mail).
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2014 - 02:57 #22
Er gået over til G-mail i stedet. Den havde jeg ellers fravalgt fra pga. Googles persondatapolitik.

Ved der er andre, men ikke fundet nogen jeg bryder mig om.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2014 - 17:27 #23
Det er jeg enig i, og derfor bruger jeg Thunderbird, da den minder meget om Outlook Express, som jeg havde i XP før jeg opgraderede. Ved ikke om du har prøvet denne?
https://www.mozilla.org/da/thunderbird/
Layout:http://cdn.portableapps.com/thunderbirdportable.png
PS I det danske download er den på dansk :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2014 - 17:29 #24
Bruger du også Firefox som browser kan man med Mozbackup tage backup af begge dele automatisk:
http://mozbackup.jasnapaka.com/
Det er lækkert hvis man skal gendanne computeren på grund af virus mm.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2014 - 02:48 #25
Thunderbird.
Tak for tippet. Tror jeg bare beholder den G-mail for nu. Men skulle jeg beslutter jeg mig for at skifte igen, vil jeg kigge på den.

Jeg bruger ikke Firefox (er ikke vild med den).
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2014 - 02:49 #26
Det første var noget sludder.

Jeg har en online postkasse til bestemte formål. Normalt bruger jeg min Outlook 2003.
Klappen gik lige ned ...
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2014 - 17:19 #27
Det er hvad der sker ;-)
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2015 - 02:11 #28
.