Avatar billede tiger_dk Mester
27. juli 2014 - 15:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Firefox - Luk nuværende fane....

Hej

Jeg har et spørgsmål, som sikkert nok kan besvare på ganske få min., men her kommer det alligevel. Er det muligt i Firefox, at lukket nuværende fane, når man trykke på krydset oppe i højre hjørne. F.eks. man lukker Firefox, så advare den en at man lukker alle fanerne.

I Internet Explorer, får man nemlig den mulighed, når man trykker på det røde kryds oppe i højre hjørne, om man vil lukke alle faner eller bare lukke nuværende fane ! kan man ikke også få den indstilling i Firefox ?

Mvh
tiger_dk
27. juli 2014 - 17:45 #1
Nej, det er ikke muligt. Du skal udvikle din egen addon hvis du ønsker den funktionalitet.
Avatar billede tiger_dk Mester
02. august 2014 - 14:16 #2
..og hvordan går man lige det ?
02. august 2014 - 14:29 #3
Avatar billede tiger_dk Mester
17. august 2014 - 11:01 #4
tak for info... jeg vil prøve at give mig i hævt med det !

Læg et svar !
17. august 2014 - 13:48 #5
:)
17. august 2014 - 13:49 #6
Ok, håber det lykkes :)
Avatar billede Novice-1 Seniormester
14. oktober 2014 - 20:18 #7
hos mig siger firefox  du er i gang med at lukke " 4 " faner vil du fortsætte
--underforstået eller lukke en af gangen
og sådan er min firefox "født"

men måske har jeg misforstået dig?
Avatar billede tiger_dk Mester
15. oktober 2014 - 16:22 #8
det gør den skam også ved mig, med det jeg godt kunne tænke mig var, at når den sprøger om man vil lukke alle fanerne. Så man også får muligheden, for at lukke nuværende fane f.eks. som der er i IE !

Men det er det der i #3 kommer til udtryk, at der kan man lave en app, det har jeg dog ikke forsøgt endnu !
Avatar billede Novice-1 Seniormester
15. oktober 2014 - 20:37 #9
men du kan jo lukke en ad gangen, som du ved
men det er selvsagt besværligt hvis man har 10 faner åbne
-og du har da ret, hvis man er færdig med de ni andre faner

hvad med at foreslå det til mozilladanmark.dk
Avatar billede tiger_dk Mester
15. oktober 2014 - 21:58 #10
det var da en mulighed...
Avatar billede tiger_dk Mester
15. oktober 2014 - 22:15 #11
jeg har oprettet et spørgsmål her http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?f=1&t=10947 omkring det !