Avatar billede Jannickhess Professor
27. juli 2014 - 22:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Meldt mig ind i fitness world, men ??

Jeg har her i dag meldt mig ind i fitnessworld,

Har betalt, men nu står der på deres hjemmeside at jeg først kan starte den 22/9-2014.
altså først om 57 dage, hvad kan være gået galt?

Håber nogen ved det
Kunne bedre forstå hvis der stod at jeg kunne træne til den 22/9

Men det er jo bare ikke det der står.

JH
Avatar billede jokkejensen Novice
27. juli 2014 - 23:05 #1
Deres hjemmeside signup stinker generelt, eller jeg fik en inkasso sag som første "regning" selvom jeg tilmeldte mig med kreditkort.

Så kontakt dem, i stedet for at høre os her inde... Held og lykke med træningen.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
28. juli 2014 - 12:39 #2
Garanteret fordi deres pbs trækninger kører hver 2 måned. Har lige meldt mig ud af fitness world. De fuckede op i deres pbs betalinger hele tiden, så skulle bruge hver anden måned på at ringe til dem
Avatar billede Jannickhess Professor
19. september 2014 - 13:53 #3
Løst problemmet ved personlig henvendelse i centeret.

JH