Avatar billede Mariesk Nybegynder
30. juli 2014 - 07:56 Der er 3 kommentarer

Macbook vil ikke installere Adobe Flash Reader

Hej Eksperten.

Har fået mig en Macbook Air. Jeg vil gerne have Adobe Flash Reader på den, men når jeg er ved at installere programmet, popper der en besked op fra Adobe, hvor der står, at jeg skal lukke safari for at kan fortsætte. Men jeg har allerede lukket safari ned.
Hvorfor vil den så ikke installere?

Håber I kan hjælpe mig.
Mvh. Marie.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2014 - 09:16 #1
Avatar billede egonspock Seniormester
30. juli 2014 - 09:20 #2
Jeg tror det er et konceptuelt problem du har: når man lukker det sidste vindue i et program på Mac, kan programmet godt køre videre - i modsætning til på windows. For at afslutte et program, skal man "quitte" eller Afslutte det, og det gør man i programmets navns menu, dvs. i Safari finder du det i Safari-menuen. Hvis du kan finde ud af det, kan du også bruge cmd-q (q for Quit) i stedet. Det virker også i alle andre programmer.
Avatar billede Mariesk Nybegynder
31. juli 2014 - 07:15 #3
Mange tak for hjælpen, egonspock! Det gjorde tricket. ;)