Avatar billede Jureco Novice
30. juli 2014 - 15:41 Der er 1 kommentar

vba og usb port.

kære alle..

kan man ved hjælp af vba, sætte en usb port høj, altså tænde for en usb port i en given tid. Jeg skulle gerne have usb porten til at trække et kiprelæ, så vi kan få Excel til at lave kaffe...

et kip relæ fungere på den måde, at får det en impuls i en kort periode, så går det fra at være off til at blive on og når det så får et impuls igen, så går det off igen.

jeg er blot lidt usikker på hvordan USB porten virker og har lidt svært ved at finde dokumentationen på nettet.
30. juli 2014 - 22:00 #1