Avatar billede prle2 Nybegynder
02. august 2014 - 20:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Android vs mod

Heysa..

Købte en tablet LG Gpad 8.3 og min søn rootede og installerede cyanogenmod så jeg kunne droppe diverse Google og LG apps.

Der kom besked om en opdatering til CM og jeg sagde ja.

Siden er den død, dvs. den viser Teamwins startscreen med diverse felter.
Jeg kan hverken genskabe cyangenmod eller den originale android.

Kan nogen hjælpe???
Avatar billede prle2 Nybegynder
03. august 2014 - 18:11 #1
Slagelse - vil betale 300 kr for virksom hjælp til at genskabe Android eller Cyanogenmod
Avatar billede prle2 Nybegynder
12. august 2014 - 15:55 #2
PLEASE!!!!!!!!!
Avatar billede prle2 Nybegynder
01. oktober 2014 - 09:46 #3
slut herfra