Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
03. august 2014 - 23:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Simpel stjerne rating side

Jeg skal bruge en simpel stjerne rating side, i stil med dette:
http://www.htmldrive.net/items/demo/131/Jquery-rating-system-with-big-stars

Det eneste som siden skal kunne er, at spørge en person hvad de mener om den behandling de har fået.

vælg stjerne 1 til 5

Formular : Navn, emailadresse, telefonnummer

Hvis stjerne 1-3 gå til side : skalkontaktes.htm
Hvis stjern 4-5 gå til side : takfordinmening.htm

Hvor stor opgave er det at lave sådan en side?
Avatar billede pstidsen Novice
04. august 2014 - 00:02 #1
Et par timers arbejde vil jeg sige.
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2014 - 10:56 #2
Ja det kan vel sættes op rimelig hurtigt, så er det bare om du vil have restriktioner på, altså om alle kan tilgå det eller kun visse steder fra osv. du skal tænke over.

Men på et par timer skulle man sagtens kunne få det op og så vil der vel være lidt omkring tilretning, design, tekst osv.
Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
04. august 2014 - 16:44 #3
Lyder som om det er muligt :-)
Eneste tillæg til ovennævnte er at jeg gerne vil have en email med de indtastede oplysninger udover at "den besøgende" sendes videre.
Design er ikke vigtigt det regner jeg med at jeg selv kan rette til.
Men stjerne systemet skal ligne det jeg henviser til.

Send gerne et tilbud på ovenstående lille opgave på kristian@fedtmule.dk
Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
04. august 2014 - 17:14 #4
Yderligere oplysninger:
Svar skal ikke gemmes i database eller på anden måde bruges senere. Jeg skal blot have en email med de indtastede data, karakter og så videresendelse brugeren til side1 eller side2 :-)
Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
04. august 2014 - 17:15 #5
Skal helst ikke laves i asp ellers frit slaw
Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
04. august 2014 - 17:53 #6
Regner med at hoste på meebox.net
Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
05. august 2014 - 21:52 #7
Opgaven er løst perfekt af Pstidsen - tak fro hjælpen, svar venligst og inkasser point.
Avatar billede pstidsen Novice
07. august 2014 - 11:47 #8
svar