Avatar billede wellness_guiden Nybegynder
04. august 2014 - 10:37 Der er 3 kommentarer

Aldersbekræftelse

Nogen som ved hvordan man laver en aldersbekræftelse, så man skal bekræfte at man er 18 år.. Lige som man skal på tuborgs hjemmeside
Avatar billede dengamlefabrik Nybegynder
05. august 2014 - 17:30 #1
Skal det fungere som en pop-up eller en statisk side?
Avatar billede wellness_guiden Nybegynder
06. august 2014 - 08:55 #2
Hvis begge dele var muligt, ville det være perfekt :-)
Avatar billede dengamlefabrik Nybegynder
06. august 2014 - 19:05 #3
Det findes en masse plugins til dette, hvis din hjemmeside er lavet i wordpress, det ved jeg ikke om den er? :)
Kan ikke umiddelbart huske navnene på dem, men du kan kigge her:
http://codecanyon.net/?osr=tn