Avatar billede lysholm Praktikant
04. august 2014 - 22:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg kan ikke finde DisableProtectedAudioDG

Hej
Jeg har et problem omkring TDC og afspilning af filer i WMP.
Nu har jeg fundet en mulig løsning på problemet, som er skrevet herunder.

Problemet er, at jeg ikke kan finde DisableProtectedAudioDG i reg.databasen. (Jeg kører Win7)
Den ligger ikke der, hvor beskrivelsen siger.
Nogen bud på, om den findes i Win7?

1. Click on the Start Menu.
2. Type regedit into the Start Search box and hit enter.
3. If asked for permission, click on Continue to open the Registry Editor
4. On the left-pane, navigate to the following: HKEY_LOCAL_MACHINE, then SOFTWARE, then Microsoft, then Windows, then CurrentVersion, and finally, Audio.
5. In the right-pane, double click on the text, DisableProtectedAudioDG, and change the value from 1 to 0.
6. Close the Registry Editor.
7. Restart your computer
Avatar billede lysholm Praktikant
06. august 2014 - 14:25 #1
Nogen bud?
Avatar billede lysholm Praktikant
21. august 2014 - 10:58 #2
Lukker