Avatar billede maximus1001 Nybegynder
05. august 2014 - 20:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Import af bestemte kolonner fra forskellige .txt filer i matlab

Hej

Jeg er relativ ny i brugen af MATLAB, da jeg ikke kan anvende excel til det ønskede arbejde.

Aktuelt har jeg ca. 100 .txt filer som alle er i samme mappe fx c:\test\person1\1-Mr_P1_Grill.txt, hvor P1 kan være P3, P4, P7 etc. I disse filer vil jeg gerne importere felt B8 til B1250 og C8 til C1250 fra filvarianten med P1 til kolonne A og B i den nye kummulerede beregnede fil. Ligeledes skal samme kolonner i P2 filen importeres i den tidligere kummulerede fil, men bare i kolonne C og D også fremdeles. Gerne alt sammen med et klik.

Jeg har forsøgt at kigge matlabs vejledninger igennem og det vil ikke som jeg vil.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede friiiiis Novice
21. oktober 2014 - 09:07 #1
det kan jeg men er opgaven stadigvæk aktuelt
Avatar billede maximus1001 Nybegynder
18. december 2014 - 00:22 #2
Opgaven er løst, men det kan være at jeg kommer på noget tilsvarende på et andet tidspunkt.