Avatar billede langoe Mester
07. august 2014 - 09:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ikon for lyd er væk

Hej
Jeg plejer at høre radio 24-7 på PC.

I dag er ikon for at skrue op og ned samt tænde og slukke for lyd i nederste højre hjørne væk, så jeg har ingen lyd på PC. Hvordan får jeg den ikon frem igen?

Jeg bruger Windows 8.
Avatar billede Blandy Praktikant
07. august 2014 - 11:05 #1
tjek enhedshånteringen om lydenheden er forsvundet.
Avatar billede langoe Mester
07. august 2014 - 11:13 #2
Sorry, men hvordan gør jeg det?
Avatar billede langoe Mester
07. august 2014 - 11:22 #3
Under enhedshåndtering er der en markering med en lille trekant, hvor der står "enheder til lyd, video og spil".
Avatar billede 220661 Ekspert
07. august 2014 - 15:20 #4
Hvis du går i kontrolpanelet, har du så et punkt der hedder "Styring af lydeffekter".
Herinde skal der under generelt stå tjektegn ved "vis ikon i systembakken"
Avatar billede poko1 Ekspert
07. august 2014 - 16:59 #5
Se efter om du ikke har fået det skjult!
http://gratisupload.dk/vis_billede/713040/
Avatar billede langoe Mester
07. august 2014 - 17:26 #6
Først kan jeg fortælle, at jeg slukkede og tændte maskinen et par gange, og pludselig var ikonet for højtaler på igen.

Hej poko1 - en meget flot illustration du har. Det lille "grønne hus" der er nederst til højre på din side, havde jeg også på et tidspunkt. Nu har jeg 6 små ikoner der ligner dem der er i den firkant du har skråt over til venstre herfor (håber det forstås).

Denne firkant har jeg ikke, hvad har jeg gjort for denne forandring?
Avatar billede langoe Mester
08. august 2014 - 07:11 #8
Ups. jeg har stadig  med ikonet for "Speakers" i nederste højre hjørne af proceslinien. Det er der kun nogle gange når jeg starter maskinen, andre gange må jeg starte 4-8 gange før det kommer.

Ikonerne har pludselig ændret sig.

Nu er der ikoner for:

Sikker fjernelse af hardware og udskubning af medier.
Speakers (nogle gange)
Løsningscenter
Intel(R) HD-grafik
Mobile Partner

Før var der en lille hvid trekant trykkede jeg på den kom en firkant med forskellige ikoner. Og så Speakers.
Hvordan får jeg den tidligere tilstand eller bare ikon for Speakers hver gang jeg tænder??

Glem hvis jeg også har spurgt om andre ting undervejs.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. august 2014 - 07:57 #9
Og for en sikkerheds skyld kør først  sfc /scannow
http://gratisupload.dk/vis_billede/713069/
Sådan organiserer du dine ikoner!
http://gratisupload.dk/vis_billede/713068/
Avatar billede langoe Mester
21. oktober 2014 - 08:04 #10
virker ikke
Avatar billede 220661 Ekspert
21. oktober 2014 - 17:56 #11
Det virker ikke som det er så vigtigt det her, så jeg afmelder tråden.
Avatar billede langoe Mester
05. november 2014 - 08:44 #12
Virker ikke