Avatar billede webgon Nybegynder
07. august 2014 - 14:46 Der er 4 kommentarer

DSLR video

Hej eksperter

Jeg skal ud at købe udstyr til DSLR video. Det vil sige alt fra kamera, vigtigste objektiver, mikrofon, evt. lys/flash og måske noget steady udstyr.

Hvilket mærke/model vil I anbefale ved køb af kamera, når det er med video for øje?
Hvad skal jeg være særlig obs på?

Mit budget er kr. 10.000 (max) inkl. udstyr.

Kunne rigtig godt tænke mig nogle bud på en "startpakke" og hvorfor, jeg gør klogt i at vælge netop dét udstyr!

Håber nogle foto kyndige kan hjælpe :)
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
07. august 2014 - 14:56 #1
Jeg ville klart tage kontakt til www.goecker.dk. De er yderst kompetente og hjælpsomme. De kan sikker strikke et godt tilbud sammen til dig.
Avatar billede chalde Seniormester
07. august 2014 - 15:17 #2
Støtter #1.
Du får virkelig god vejledning hos dem. Dertil kan du prøve udstyret af hos dem (og noget af det kan lejes hvis du vil teste yderligere inden køb).

Mærke er næsten en religionssag som så meget andet, men grundlæggende performer det meste DSLR stort set lige godt inden for samme prisklasse. Så det er mere:
- Hvad ligger bedst i hånden på dig
- Hvad har du ellers adgang til af udstyr gennem venner/familie/bekendte
Avatar billede webgon Nybegynder
27. august 2014 - 15:03 #3
Tak for hjælpen, skriv gerne svar så jeg kan lukke spm :)
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
27. august 2014 - 15:31 #4
Så lidt - håber du fandt en god løsning ;-)