Avatar billede h_s Forsker
08. august 2014 - 21:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backup program

Hej

Jeg søger et backup program, som kan tage backup af udvalgte mapper på min iMac OG min NAS server.

Jeg har Time Mashine kørende, der laver backup af iMac og ligger det på min NAS server, men jeg vil gerne sikre mine data i tilfælde af mod brand og tyveri. Derfor har jeg en ekstern USB harddisk, som jeg har en ekstra backup på.

Det skal kunne startes manuelt og kun opdater backup'en.

Jeg har prøvet forskellige gratis programmer, men kan ikke rigtig finde det rigtige.

Nogen ideer?
Avatar billede macintosse Nybegynder
08. august 2014 - 21:45 #1
Avatar billede h_s Forsker
09. august 2014 - 09:12 #2
Macintosse> Det ser ud som om det kan det det skal. Findes der nogen gratisprogrammer, der kan noget af det samme uden at have "de smarte" ekstra ting?
Avatar billede macintosse Nybegynder
09. august 2014 - 12:10 #3
Det ved jeg ikke, jeg købte dette for nogle år siden og det virker fint, bruger det også på jobbet ;-D
Avatar billede h_s Forsker
09. januar 2015 - 06:27 #4
Spm lukkes. Ingen løsning.