Avatar billede millep84 Novice
12. august 2014 - 12:01 Der er 2 kommentarer

Liste - Datavalidering

Jeg har et scenarie, jeg ikke kan finde ud af at løse ift. brug af datavalidering og liste muligheden.

Jeg har en liste med 7 navne, som benyttes over 7 celler.

Jeg vil gerne have listen (rullemenuen) til at virke sådan, at når jeg vælger e.g. Tom i listen til A1 cellen, så findes Tom ikke mere i listen, når jeg nu skal vælge fra listen i A2.

Kan dette lade sig gøre?
Avatar billede kim1a Ekspert
12. august 2014 - 12:50 #1
Hvis du laver 8 valideringslister. En original med alle navne, og så skal de syv andre lave opslag mod den originale.

Jeg har lavet et lille eksempel her: http://gupl.dk/713172/
Avatar billede anedi Ekspert
12. august 2014 - 12:51 #2