Avatar billede nuser43 Praktikant
13. august 2014 - 12:45 Der er 4 kommentarer

vedr internet på campingplads

Hej
Jeg skal spørge fra naobens søn om lejrchefen på campingpladsen, kan sidde og følge med i de sider han besøger, når han er online fra pladsen(det er internet vi betaler for på pladsen)
Må lejrchefen overhovedet lurer med hvis han kan, er det ikke privat hvilke sider den unge mand besøger??
Avatar billede claes57 Ekspert
13. august 2014 - 12:54 #1
Regeringen har valgt logningsdirektivet i fuldt omfang, og mere end rimeligt. Så ejer af forbindelse skal logge alle. Det kan så fx være ejet af TDC eller andre, som så logger data. I så fald kan lejrchef ikke følge med i sites, der besøges. Og i TDC har de ikke tid til at pille ved data hvis ikke fx politi betaler dem for at gøre det.
Avatar billede sonalias Seniormester
13. august 2014 - 12:55 #2
Kan, og må han i teorien godt da det er hans forbindelse, dog er det tvivlsomt om en lejrchef er i stand til det, og mange hjemmesider bruger desuden krypteret traffik.
Avatar billede nuser43 Praktikant
28. august 2014 - 06:37 #3
Hrj
mange tak for hjælpen, svarerne er givet videre til naboen

mvh
nuser43
Avatar billede sonalias Seniormester
01. september 2014 - 16:30 #4
Skal vi så ikke lige få lukket pænt efter os? vil Claes57 venligst smide et svar, så kan nuser selv vælge hvordan der skal lukkes :)