Avatar billede hp-sr20ve Nybegynder
13. august 2014 - 16:57 Der er 1 kommentar

funktions problemer med inventor

jeg går på teknisk skole som rustfast klejnsmed har så downloadet inventor 2014 for at øve mig i at tegne hjemme. men når jeg åbner en ny  sheet metal og skal vælge hvilket plan jeg vil tegne i viser den ikke planene på skærmen kun når jeg holder musen over hvert enkelt plan. når jeg så har valgt et plan og skal tegne og vil lægge tykkelse på så bliver alt igen usynligt så kommer hver enkelt streg frem når man køre musen hen over dem. hvor får man lavet dette om så jeg kan se tegningen ?? håber i kan hjælpe
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. august 2014 - 21:13 #1
Prøv at hente den nyeste udgave (2015). Kan være, at der er en bug i 2014. Har du opdateret den version 2014, som du anvender?
Hvilket styresystem kører du på?
De inventor er et cad-program, så arbejder du i lag. Det kunne måske tænkes, at du skal gemme lagene hver for sig, og så smelte lagene sammen til et selvstændigt sheet, før du kan se alle de ændringer du har tilføjet.
/ptj_11