Avatar billede Vahid Mester
15. august 2014 - 20:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Reparation af billede filer

Hej. Nogen som kender et godt gratis software, som kan reparere billed filder som JPG og JPEG..
Avatar billede keysersoze Guru
15. august 2014 - 20:46 #1
hvordan reparere?
Avatar billede Vahid Mester
15. august 2014 - 20:59 #2
Når jeg prøver at åbne filen står der: filen er beskadiget osv..
Avatar billede keysersoze Guru
16. august 2014 - 09:05 #3
Det findes der vist ikke noget simpelt svar på - filer kan gå i stykker af flere årsager og på flere måder og jeg har ikke kendskab til ét program der uden videre kan løse alt (hvis det overhovedet kan løses). Det kan være at der er andre der kommer forbi her med bedre erfaringer ellers vil jeg foreslå at prøve dig lidt frem, først fx med en trial af Photoshop og dernæst med nogle af de utallige småprogrammer der findes (se fx https://www.youtube.com/watch?v=oKMq_aPljGw).
Avatar billede Vahid Mester
15. september 2014 - 19:43 #4
Okay, take