Avatar billede ronniras Nybegynder
20. august 2014 - 11:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bestdiscountadd <- hjælp med af afhvikle denne!

HJÆLP jeg har den her "Bestdiscountapp" som spammer mig over alt på nettet med advertisement og sløver min computer, og jeg kan ikke kører youtube længere :S jeg har prøvet stortset alt pånær formatere computeren håber at kunne undgå dette så håber virkelig der er en som kan hjælpe mig
Avatar billede ronniras Nybegynder
20. august 2014 - 12:17 #1
slet ingen der kan hjælpe mig?
Avatar billede jensenjs Juniormester
20. august 2014 - 12:24 #2
Jeg har ikke selv mødt den.
Men prøv dette link

http://malwarefixes.com/remove-bestdiscountapp-ads/
Avatar billede poko1 Ekspert
20. august 2014 - 12:42 #3
Prøv at rense din PC. med ADWCleaner hent denne vejledning der er et link i toppen hvorfra du kan  hente programmet!
http://gratisupload.dk/vis/712017
Hent også ADBLOCK Den der kan bruges med din Browser forhindrer de fleste POPUP'er
https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=adblock+plus+-1.1.exe+download
Avatar billede ronniras Nybegynder
20. august 2014 - 13:16 #4
har nu prøvet at følge guiden uden held og har kørt ADWcleaner med samme resultat uden held :s jeg har virkelig ingen anelse om hvad jeg kan gøre
Avatar billede Rune1983 Ekspert
20. august 2014 - 13:41 #5
Tror det lyder som et plugin i din browser du har fået ind ved et uheld. Har haft sådan et lignende problem selv.
Løste det problem på følgende måde.

Chrome kig under
Værktøjer -> Udvidelser
(Kig om der er slået et plugin til som laver de reklamer)

Firefox kig under
Tilføjelser
(Kig om der er slået et plugin til som laver de reklamer)

Internet Explore
Internetindstillinger -> Faneblad "Programmer" -> Administrer tilføjelsesprogrammer
Avatar billede ronniras Nybegynder
20. august 2014 - 13:51 #6
hehe så sidder jeg her og føler mig max dum :D tak skal du ha det burde havde hjulpet nu :D SUPER SUPER SUPER takker og bukker og hermed er du 200point rigere :D
Avatar billede Rune1983 Ekspert
20. august 2014 - 14:14 #7
Var så lidt. Jeg var også ved at gå amok over det.