Avatar billede inza28 Nybegynder
20. august 2014 - 14:12 Der er 6 kommentarer

Mister forbindelse til min monitor, under spil

Hej,

Håber i kan hjælpe.

det startede med at jeg ikke kunne få forbindelse til min
skærm, den sagde der ikke var noget signal til min monitor.
plus den larmende en hel del .Skærmen var bare helt sort og meddelse dukkede frem på min skærm, at der er ingen forbindelse
.
Jeg prøvede at trykke mit grafikkort lidt ned igen på selve
maskinen. Det hjalp og kunne starte windows op igen normal, uden noget form for larm fra pcen.

Men den laver samme problem stadig,hvis jeg starter op i et spil.
så går forbindelsen ud efter ca.30 sek og min pc begynder at larme igen. Hvis jeg starter min pc op, direkte efter,begynder den at larme igen og forbindelsen til skærmen er væk. Hvis jeg venter 1 min ,så kan den godt starte op normalt.. Hvad gør man??

Har installeret de nyeste driver til grafikkoret.
Jeg har ikke prøvet med et andet kabel, da jeg ikke tror det er problemet?? Jeg bruger DVI til HDMI. Ville gerne have HDMI til HDMI , men det har aldrig været muligt. den har aldrig fået forbindelse til kabelet, selvom min pc og skærm har det.

Windows 7 , Nvidia Gerforce GTX 760 , Intel Core I7-4770K CPU

Tak på forhånd....

Henrik
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2014 - 15:11 #1
har du husket strøm bagi??
Avatar billede inza28 Nybegynder
20. august 2014 - 16:08 #2
Jeg forstår ikke dit spørgsmål helt?
Avatar billede usepc Praktikant
20. august 2014 - 19:07 #3
Kan være der menes, om du har tjekket dette:
2 ledninger er forbundet til en skærm:
- 1 ledning, som går fra skærmen til stikkontakt (er denne sat ordentlig i).
- 1 ledning, der går fra skærm til (bagsiden af) computeren (er denne ledning sat ordentlig i).

Måske kan kablet være problemet. Tænker, at en lille forkert bøjning måske kan give forbindelsesproblemer. Måske kan du prøve at låne en vens kabel (for at se, om kablet er problemet), så du ikke straks køber et nyt kabel.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2014 - 20:12 #4
Er dit grafikkort rent?
Har du tjekket hvor varm din gpu er både før du starter spillet, men også efter et stykke tid?
Avatar billede inza28 Nybegynder
24. august 2014 - 23:23 #5
TROR problemet er løst.. prøvede at skifte port.. har lavet det problem endnu...  Hvordan giver jeg point?? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. august 2014 - 23:36 #6
Hvis der er indlæg der har bidraget til løsning af tråd, beder du om svar fra den/dem der har bidraget.

Hvis ikke lægger du blot selv et svar og lukker tråden :-)

Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Kan ikke lige se at jeg har bidraget med noget du kunne bruge.