Avatar billede LiseK Nybegynder
23. august 2014 - 14:44 Der er 2 kommentarer

Bærbar computer til gaming - dreng på 9 år

Vores søn på 9 år er vild med at spille Minecraft - og mange andre spil.

Vi er på jagt efter en bærbar til ham, men det er lidt af en jungle, at finde ud af hvilken, der er bedst til prisen, synes jeg.

Er der nogen, der kan hjælpe med hvad, der er det vigtigste at kigge efter?

Jeg har f.eks. kig på disse 2:
Lenovo Z50 15.6" bærbar computer eller MSI GP60 15.6" bærbar gaming PC - begge fra Elgiganten.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Lise
Avatar billede claes57 Ekspert
23. august 2014 - 14:48 #1
uden at komme ind på boligindretning - med en stationær, så ved du, hvor du har ungen, og kan skifte tastatur og mus undervejs.
Avatar billede LiseK Nybegynder
23. august 2014 - 16:01 #2
Han har allerede en stationær, så det skal være en bærbar :-)