Avatar billede bufli Mester
24. august 2014 - 16:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pinkode beskyttelse af mail og andet på familiens fælles iPad

Hej. Er der nogen der har et tip. Jeg ønsker at have mail på min iPad, men ungerne bruger også iPad'en, så jeg skal have lavet det sådan, at de ikke går ind i mailen. Det samme gerne i kalender, de gule noter, kontaktpersoner. Nogen der har et tip?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. august 2014 - 17:24 #1
2 iPad, og 2 konti.
Avatar billede bufli Mester
24. august 2014 - 17:42 #2
Ok. Altså ensbetydende med, at det ikke er muligt? Hvad med alternative mail apps?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. august 2014 - 17:57 #3
det skal så lige være gmail - men du må så ikke forbinde den med ipad-konto. Jeg har ikke prøvet det selv.
Avatar billede bufli Mester
24. august 2014 - 21:00 #4
Er der virkeligt ikke nogen der har en løsning på dette. Det kan sgu da ikke bare være mig der har tænkt på dette?
Avatar billede Talder Nybegynder
29. august 2014 - 08:04 #5
Nu er det jo Apple produkt vi taler om, du skal ikke forvente det er muligt. Jeg har prøvet forskellige til fra google. Jeg fandt ikke noget der matcher dine krav.
Avatar billede bufli Mester
29. august 2014 - 12:06 #6
Jeg tror også det er der den lander "Talder". Men nogen gange skal man forsøge. Det hænder jo man bliver overrasket :-)
Det burde bare ikke være så svært. Tag nu Dropbox app'en til iPhone. Der kan man sætte en pin kode på. Det burde kunne laves lige sådan med en app - måske ikke en Apple app - men så en anden, som kan sættes op til at hente mails og kræve en pin kode. Tilsvarende for kalender, gule notes osv. Men måske bliver problemet så iCloud integrationen hvis det ikke er en Appel app. Tror jeg lukker :-(