Avatar billede ps76 Forsker
25. august 2014 - 18:06 Der er 1 løsning

Upgrade hastigheden

Jeg har en Asus RT-AC66U dual band router. Jeg har en Asus Transformer 100 bærbar. Sidstnævnte har et broadband netkort, som kun giver 54 i rate, når jeg måler på inSSIDer.
Derfor har jeg købt en Netgear A6200 WIFI USB adapter, hvilket skulle kunne hive den bærbare op på routerens trådløse hastighed. Installeret software, hvor den nu står at den er tilsluttet husets netværk på 5ghz båndet med adapteren i usb stikket.
Men på inSSIDer står der stadig 54 i max rate, både ved 2,4 og 5ghz, også selvom jeg HAR deaktiveret Broadband netkortet?
Hvad er der galt mon?
Avatar billede ps76 Forsker
09. september 2014 - 09:39 #1
lukker