Avatar billede llodberg Nybegynder
26. august 2014 - 20:37 Der er 2 kommentarer

Kan ikke overføre nogle filer fra min Ekstern til PC'en eller til en anden Ekstern harddisk? HJÆLP

Når jeg prøver at overføre nogle filer fra min
gamle Ekstern Harddisk
(Samsung Story Station HX-DU010EB / USB 2.0),
til min nye Ekstern Harddisk
(WD 1TB My Passport / USB 3.0),
siger den: "Kildefilen eller -disken kan ikke læses"
Den siger det kun ved nogle af billederne/videoerne. Det er b.la. QuickTime film/filer og PNG billeder/filer. Computeren jeg bruger er en Compaq med Windows 8.
HVAD GØR JEG ?? Takker på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2014 - 22:27 #1
Jeg har lige prøvet at kopiere en png fil til en anden harddisk, med windows 8.1 det gik fint. Men hvorfor ikke lave png om til jpg, de fylder ikke så meget. Den png fil jeg flyttede var på 1,05 MB medens den som jpg kun fylder 98,3 KB.
Jeg ved desværre ikke hvorfor Kildefilen eller -disken ikke kan læses.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2014 - 22:34 #2
Ps. Du kunne prøve om du kan gøre det fra en Live-DVD, som bare køres fra en DVD eller en USB stick. Mint kan se windows og operere derfra.http://www.linuxmint.com/download.php