Avatar billede Slettet bruger
28. august 2014 - 13:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C5 Proc_os virker i Console version men ikke i Windows

Hej,
Jeg har et problem med af få Proc_Os til at virke i Windows versionen af en C5 1.80.

Følgende kode virker i console versionen men ikke i windows.
Nogen der kan gennemskue hvad fejlen er?

IF #GuiVersion THEN
    PROCESS #Proc_Os 'Mode=WINEXEC COMMAND="copy a.xal gui.xal"'
ELSE
    PROCESS #Proc_Os 'Mode=CLEAR COMMAND="copy a.xal dos.xal"'
ENDIF
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2014 - 16:25 #1
Har løst problemet ved at skrive en bat fil og så kalde den.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2014 - 16:33 #2
Fik skrevet en kommentar i stedet for et svar.
Svaret er det samme - lavede en bat fil i programmet og kaldte den derefter.