Avatar billede Slettet bruger
28. august 2014 - 16:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spotify til mobil

hej jeg har Spotify på ipad og pc og på mobil men problemet er på min ipad og pc kan jeg vælge nye sange men det kan ikke på min mobil hvordan kan det være ???
Avatar billede Slater Ekspert
28. august 2014 - 16:44 #1
Sådan er Spotify lavet til mobil. Det er en ny ting, at du overhovedet kan bruge det på mobilen uden at betale, men til gengæld kan du altså kun lytte til numrene i vilkårlig orden (men dog vælge en playliste) - med mindre du betaler for premium.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2014 - 22:18 #2
eeee ipad og iphone køre den ikke på sammen app
Avatar billede Slater Ekspert
28. august 2014 - 22:54 #3
Jeg har ikke selv en tablet, så jeg ved faktisk ikke om det er samme app - hvilket jo ville give mening - og den så bare tester om det er telefon eller ej. Men uanset:

"Here's how it works: If you're on an Android tablet or an iPad you can now get the full Spotify experience for free, with audio ads. If you want to listen on an iPhone or Android phone, things get more complicated. You can listen to playlists, but only on shuffle."

http://www.digitaltrends.com/mobile/spotify-free-moble-option/

Spotifys egen support-side siger det samme, men ikke så præcist:
https://support.spotify.com/is/learn-more/guides/#!/article/spotify-free-on-your-ipad-or-tablet
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2014 - 00:06 #4
ok hvorfor node musik app er der
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2014 - 10:52 #5
ping