Avatar billede Boejden Seniormester
31. august 2014 - 13:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

at kunne se "mails egenskaber"

tidligere - under et andet postprogram end Dandomains webhotel og Thunderbird - kunne jeg ved at højreklikke på en mail, få muligheden for at se en mails egenskaber, hvilket var interessant, om jeg var usikker på afsenderen - jeg kunne derved smugkigge på mail , afsender og indhold.
Hvordan gør jeg det i da? og hvad skal jeg bruge, for at få den samme funktion i dag - antallet af "mærkelige" mails er jo ikke blevet mindre.
Bruger win 7 og firefox/i.e.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. august 2014 - 14:18 #1
i thunderbird - ved meddelelseshoved - er en 'flere funktioner' og i den er 'vis kildekode'
De første linjer vil give disse oplysninger.
Avatar billede Boejden Seniormester
31. august 2014 - 16:31 #2
tak claes, formoder du med vilje har skrevet en kommentar og ikke et svar :-)    ellers må du lave et svar, tak for hjælpen :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
31. august 2014 - 16:43 #3
bare luk selv