Avatar billede starf Nybegynder
01. september 2014 - 14:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

wmi kald hjælp

Jeg har brug for lidt hjælp til en wmi query string.

selectQuery.QueryString = ("select * from Win32_Printer where Name like \"%LESKO%\"");

Hvordan ændre jeg LESKO så den tager det fra en string f.eks. MyPrinterName ?
Avatar billede starf Nybegynder
01. september 2014 - 15:29 #1
selectQuery.QueryString = ("select * from Win32_Printer where Name like'" + myPrinterName + "'");

denne virker fint, men hvis den skal søge på wildcard

skal jeg have % med.

selectQuery.QueryString = ("select * from Win32_Printer where Name like%'" + myPrinterName + "'%");

virker f.eks ikke
Avatar billede starf Nybegynder
01. september 2014 - 15:57 #2
nå efter at have tåget over problemet en halv dag fandt jeg pludselig ud af det.. typisk.

string myPrinterName = "%" + textBox1.Text + "%";
selectQuery.QueryString = ("select * from Win32_Printer where Location like'" + myPrinterName + "'");