Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
01. september 2014 - 14:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Photoshop ekspert søges - HASTER

Jeg skal bruge en ekspert i farveændring af et objekt på et billede.

Opgaven:
Produktbillede af en bil til børn i rød - bilen skal istedet være en bestemt beige farve (som jeg har et andet billede af)

Opgaven haster meget og skal gerne løses idag eller imorgen.

Skriv kun hvis du virkelig ved at du vil kunne løfte opgaven.
Estimeret tidsforbrug 1 time - så skriv også din timepris :-)

Skriv til kristian@fedtmule.dk så sender jeg billederne til dig.
Avatar billede Antlars Novice
01. september 2014 - 15:52 #1
1230 point ude,-og så regne med hurig hjælp??
Dit tilbud om timebetaling er nok heller ikke gangbar.
Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
01. september 2014 - 16:11 #2
Ikke muligt at lukke de spg. jeg har åbn, borteset fra et som jeg endnu ikke har løst.
Dem jeg ikke havde fået svar på, er nu lukket.

Kik evt. resten af mine opgaver, ALLE er blevet betalt og afregnet.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
01. september 2014 - 18:04 #3
Jeg vil gerne forsøge, men da jeg ikke har set billederne, kan jeg ikke på forhånd love et brugbart resultat. Fra beige til rød havde været nemmere. Til gengæld kræver jeg ikke betaling.
fr@finnrasmus.dk
Avatar billede repox Seniormester
01. september 2014 - 20:56 #4
#1
Jf. brugerbetingelserne stk. 2.6 er det tilladt at udlodde anden præmie end point for en løsning. Dog er det ikke tilladt at udlodde både point og anden præmie samtidig.
Avatar billede conz Juniormester
02. september 2014 - 14:49 #5
Job udført og betalt.
Luk spørgsmålet selv, mr-fedtmule.
Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
03. september 2014 - 23:19 #6
Tak for hjælpen, flot arbejde :-)