Avatar billede bas Forsker
02. september 2014 - 10:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lenovo ThinkPad T530 - CD indhold vises ikke

Hej
Jeg undrer mig over, at en Lenovo ThinkPad T530 med Windows XP ikke viser indholdet på almindelige CD-ROM'er. Jeg har prøvet med to CD'er, som jeg ved der er indhold på, men Stifinder viser intet
- ud over selve DVD drev D.
Kan der være noget i Lenovo softwaren, i BIOS eller andet der skal ændres og hvad i så fald?
Avatar billede MADOlsen Forsker
02. september 2014 - 10:54 #1
En mulighed var vel, at det er selve drevet, der er defekt? Umiddelbart indikerer Windows XP jo, at der ikke er tale om en helt ny computer :-)
Avatar billede Antlars Novice
02. september 2014 - 11:25 #2
Prøv forsigtigt at rense læsehovedet med en vatpind.
Avatar billede bas Forsker
30. september 2014 - 08:00 #3
Drevet var præcist defekt. Dette er nu blevet udskiftet, og nu virker det.
fedeko, vil du have points?
Avatar billede MADOlsen Forsker
30. september 2014 - 09:29 #4
Jamen jo tak :-) Og er glad for, at du fik fikset problemet! :-)