Avatar billede victorelsborg Nybegynder
02. september 2014 - 15:34 Der er 1 kommentar

Kan Kun komme på "begrænset adgang"

Hej :)

Jeg fik ny computer lige i slutningen af sommerferien, alt virkede helt fint. Indtil her i går hvor den begyndte ikke at kunne komme på nettet. Den kan kun komme på begrænset adgang, på alle netwærker, både hjemme , på min skole og hos min ven. Også med et LANkabel. Har været nede og spørge IT manden på skolen , men han kan ikke gøre noget ved det. Når man laver en fejlfinding finder den heller ikke nogle fejl overhovedet.

Er der nogle der ved hvordan man løser det eller har det samme problem??
Avatar billede kgkg Nybegynder
02. september 2014 - 17:37 #1
Du skriver ikke hvilket Operativ system som du bruger. Men antager at det er Windows 7.

Det lyder som om at der er sket noget med dit TCP/IP indstillinger.

Du kan prøve at resette dine TCP/IP.

Der er en artikel her, hvor der også er en Fix IT mulighed.

http://support.microsoft.com/kb/299357

Hvis det ikke virker, så kan du prøve at lave en systemgendannelse til tidspunkt, hvor du ved at det virkede.

Det kan selvfølgelig også være en hardware fejl.