Avatar billede filmeditor Praktikant
02. september 2014 - 21:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til grafikkort

Hej folkens.

Jeg lige fået indkøbt lidt nyt hardware til min pc, men jeg kan ikke få det nye grafikkort til at makke ret.

Jeg har købt mig et ASUS GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA, og efter jeg har sat kortet i, så står den bare stille i opstartsbilledet hvor man vælger at gå i Bios, F12 osv. Jeg har sat det medfølgende 6-8 pin PCI-E stik til grafikkortet som man skal, men der sker stadigvæk ikke noget. Da det er muligt at sætte to 6 pin PCI-E stik på ledningen har jeg også prøvet det, men det hjælper heller ikke. Strømforsygningen som jeg kunne tænke mig til kunne være årsagen, skulle ellers kunne trække det da det er en 600W, og grafikkortet skal mindst bruge 500W.

Hvad kan jeg gøre?

Lidt info om min pc.
CPU: Intel Core i7-3770, 3700 MHz
Bundkort: Gigabyte GA-Z77-DS3H.
Strømforsygning: Raidmax RX-600AF.
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
02. september 2014 - 22:48 #1
Det lyder ikke som et problem med dit grafikkort.

kan du gå ind i bios?

m.v.h.
Jim Rasmussen
Avatar billede filmeditor Praktikant
02. september 2014 - 23:06 #2
Hej Jim.

Nej jeg kunne ikke gå ind i bios heller.
Men efter som jeg nu skriver i datid, så har jeg faktisk fået løst problemet, og det var ganske simpelt. Jeg opdaterede simpelthen bios med mit gamle grafikkort sat til, og vupti.
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
03. september 2014 - 05:18 #3
Det ville så også ha været mit næste svar, hvis du kunne tilgå bios :-P
Avatar billede filmeditor Praktikant
14. september 2014 - 11:46 #4
Lukker spørgsmål
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
14. september 2014 - 13:47 #5
Jeg vil nu mene at jeg kom mez et svar. "Kan du komme ind i bios"