Avatar billede clausito Seniormester
02. september 2014 - 22:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opsætning af e-mail på MAC

Er nu efter mange år med pc blevet bruger af mac og det er en ændring.
Første problem. Har i 2 dage prøvet af få oprettet en mailkonto
Min udbyder er stofanet.dk og jeg har et domæne pcab.dk, der er hostet af nettonet.dk
Jeg bruger kun mit domæne pcabc.dk og har ikke oprettet hjemmeside

Der er kun  vinduer jeg skal igennem og alligevel er det ikke lykkes
Bruger en webmail på nettonet.dk i disse dage for at læse mails (det er vel kodeordet hertil jeg fortsat skal bruge)

Har I en nem vejledning
Avatar billede d-u-k Praktikant
03. september 2014 - 00:23 #1
har du prøve denne guide fra nettonet.dkhttps://www.nettonet.dk/support/guides/email/#content
Avatar billede clausito Seniormester
03. september 2014 - 18:22 #2
Ja, jeg prøvede vejledningen men det lykkedes ikke alliggvel

Det må være noget at jeg blander stofanet sammen med mit domæne
Avatar billede clausito Seniormester
06. september 2014 - 11:49 #3
brugte løsning fra nettonet support. Der skal kun bruges server nn1p.nettonet.dk
Både POP3 SMPT