Avatar billede blogger Nybegynder
03. september 2014 - 13:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Signatur med logo

Hej.
Jeg har lavet et html dokument til min signatur med logo. Den er omdøbt til htm fil og ligger som den skal inde under signaturer.

Hvis jeg bruger filen fra mit outlook 2003 som kører over en Exchange server modtager dem jeg sender til, fint teksten i signaturen og selve opsætningen, men billedet vil ikke vises.

Jeg har brugt den samme html fil fra en anden pc og anden adresse, og der modtager man fint både billede og det hele fra.

Jeg kan fint sende billeder inde fra mailen, men logoet står med rødt kryds og "Det sammenkædede billede kan ikke vises".

Hvad gør forskellen og hvad kan jeg gøre?

Hilsen Ellen
Avatar billede falster Ekspert
06. september 2014 - 11:11 #1
Det der med at frenmstille htm(l) dokument er det nødvendigt?

Hvad med blot at anvende denne:

http://office.microsoft.com/en-001/outlook-help/create-and-add-an-email-message-signature-HA010352514.aspx
Avatar billede ballum-it Praktikant
06. september 2014 - 13:51 #2
Hej.
Tak for dit svar.
Ja det var desværre nødvendigt, fordi der ikke var nogen knap med indsættelse af billeder i signatur. Det er Outlook 2003, så en gammel en. Men jeg fik html til at virke, ved at fjerne et flueben inde inder Indstilling og Postformater, hvor der stod at den kun skulle sende url når der var billeder. Så det virker fint nu.

Hilsen Ellen