Avatar billede JensenJohn Nybegynder
10. september 2014 - 10:44 Der er 5 kommentarer

Spørgeskema omhandlende campingvogne (afsluttende bachelorprojekt)

Hej

Vi er to bachelorstuderende, som skal til at lave vores afsluttende projekt omhandlende campingvogne. I den forbindelse har vi udarbejdet et spørgeskema, som vi håber I har lyst til at besvare. Til sidst i spørgeskemaet er der mulighed for at indtaste jeres email, hvilket gør at I er med i en konkurrence om en biograftur for to.

Link: https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=1PNC1Z8T9J36

På forhånd tak :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. september 2014 - 11:50 #1
vassego
Avatar billede claes57 Ekspert
10. september 2014 - 12:20 #2
ok
Avatar billede Antlars Novice
10. september 2014 - 12:28 #3
Måske et dumt spørgsmål,-men hvordan vil du fordele point til f. eks. 35 besvarelser?? (De er jo alle rigtige).
Avatar billede JensenJohn Nybegynder
12. september 2014 - 09:20 #4
Vi regner det ikke for at være et problem. :-)
Avatar billede JensenJohn Nybegynder
24. september 2014 - 10:28 #5
Tak for besvarelserne indtil videre, der er nu en uge til at vi lukker ned for spørgeskemaet. Dermed er der stadig en uge til at være med i konkurrencen. :)