Avatar billede jodde Praktikant
13. september 2014 - 17:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opgradere hard drive i Playstation 4

Hej,

Vi har lige købt en PS4, og vil i den forbindelse gerne opgradere den indbyggede standard harddisk, til een der er større og hurtigere.
Har derfor undersøgt lidt mht. mulige løsninger, og blev umiddelbart fristet af Seagate hybrid 1tb.
Men på andre sider fraråder man denne løsning, da den ikke skulle være specielt god til PS4, og desuden er den "kun" på 5400 r, hvor flere anbefaler en harddisk på 7200 r.

Se bl.a. dette link:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-how-to-cheaply-upgrade-your-ps4-to-2tb

Andre foreslår en løsning hvor vi køber en ekstern harddisk, og piller den ud af kasketten, sætter den i PS4 konsollen, og monterer den originale PS4 HD i kassetten. På den måde bliver konsollen opgraderet, og man har en 500gb ekstern harddisk.

Derfor: hvad vil I anbefale vores familie skal gå efter, for at få det bedste ud af at opgradere standard harddisken i vores nye PS4 ?

På forhånd mange tak for hjælp, og gode råd/vejledning 😊👍

Mvh. Jesper.
Avatar billede jodde Praktikant
13. september 2014 - 18:03 #1
Avatar billede jodde Praktikant
15. september 2014 - 21:27 #2
Har købt Seagate hybrid HD og det er en rigtig god løsning til PS4 konsollen.
Avatar billede jodde Praktikant
15. september 2014 - 21:28 #3
Svar