Avatar billede newbe-1 Nybegynder
15. september 2014 - 00:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IP adresse blacklisted

Nogen der ved hvor man kan fjerne en IP der er listed på RBL listen UCEPROTECTL2 uden at det koster penge?

Har kun kunne finde steder der kan gøre det mod betaling.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. september 2014 - 01:06 #1
Gode black lists fjerner servere gratis naar serveren ikke laengere bruges/kan bruge til spam.

Black lists hvor man kan fjernes mod betaling er dybt suspekte.

Mit raad: ignorer black listningen og bed dem der ikke faar deres email om at skifte email udbyder til en som ikkke bruger dens slags suspekte services.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. september 2014 - 09:55 #2
jeg får typisk en mail retur om at den ikke når frem - inkl en masse forklaring. Den sender jeg videre til min udbyders support - og kort efter er alt ok igen. Prøv det.
Avatar billede supportsiden Professor
20. september 2014 - 15:00 #3
Send din e-mail gennem en SmartHost - så er det ikke noget problem da der vil blive sendt fra mange forskellige IP adresser og de overvåger RBL.
Avatar billede newbe-1 Nybegynder
03. november 2014 - 03:25 #4
Lukker sagen