Avatar billede FaMeQui Juniormester
15. september 2014 - 18:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PC gik totalt i sort hjælp!

Saa jeg sad i gaar og spillede CS:GO (FPS spil) og lige i sidste runde uden advarsel eller noget gik den helt i sort, det tog ikke 3 sek eller noget den var bare slukket instant.
Ingen roete hverken ved stik kontakt ledninger eller noget som helst.
Tænkte den maaske bare var blevet for varm eller noget, saa jeg ventede 1-2 timer med at starte igen.
Der skete dog heller ingenting.
Jeg har hoejtaler sat til som lyser blaat naar der er stroem i pcen.
Efter jeg trykkede paa at den skulle starte lyste de, men computeren startede ikke, den sagde maaske lige kort en lyd i 1 sekund, men anden gang jeg trykker sagde den intet overhovedet.
Har proevet med andet stroem kable til pcen, har ogsaa proevet at sætte stroemstikket over i en anden stik daase heller ingen forskel.
Haaber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig med hvad det kunne være.

Undskyld at jeg skriver mærkeligt det er fordi den her bærbar kun kan skrive æ ud af de 3 danske bogstaver :(

Hvis der er nogen som bor i Randers nær omraadet og intet skal i aften er i altsaa rigtig velkommen til at komme og se om i kan hjælpe mig, jeg ville være saa taknemlig hvis der er nogen som kan hjælpe mig med det her!

ps. hvis der virkelig er en der kommer har jeg frisk bagte smaakager til den tid ;)
Avatar billede Akong Nybegynder
15. september 2014 - 21:55 #1
Lyder til det kan være dit grafikkort som stå af på grund af den spil du spiller kræver mere grafik..

Når den går i sort køre maskinen så stadigvæk.?
eller går den helt ud.

Oplever du blue screen off death.?

MVH AKong
Avatar billede FaMeQui Juniormester
16. september 2014 - 08:25 #2
det er ikke grafikkort det er jeg sikker paa, har jeg spillet alle de spil i fuld kvalitet i langtid og der har aldrig været noget.
men ja det er hele computeren der gik ned og har jo ikke kunnet starte den siden.
Men min kammerat tror det er stroemforsyningen som er gaaet og det lyder ogsaa rigtigt nok, saa jeg haaber bare paa at det er det og ikke bundkort eller liggende.
Avatar billede FaMeQui Juniormester
30. marts 2015 - 13:40 #3
lukker