Avatar billede Jannickhess Professor
16. september 2014 - 23:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fax via pc er det muligt. ?

Jeg har på min efterhånden ældre stationære pcer, en indgang til Fastnet telefon jeg regner med at dette kan bruges som gammeldags opkalds modem, og måske også derfor Fax

Jeg vil meget gerne prøve at kunne sende en fax af sted til en ven, bare for at prøve og se om dette virker.

Men er der nogen herinde der har en ide, til noget gratis
Nået der forbliver gratis.

JH
17. september 2014 - 06:38 #1
... det er også 'gratis' (og en fordel for dig ?) at pænt følge op på sine tidligere stadig åbne spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/spoergejoergen_15 Point ude: 555 ?

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede Jannickhess Professor
19. september 2014 - 14:01 #2
Jeg er i gang med at lukke spørgsmål nu.

Men venter svar på nogle af ?
og dem lukker jeg ikke endnu.

JH
Avatar billede Jannickhess Professor
19. september 2014 - 22:51 #3
Jeg lukker ?
Da der ikke er kommet nogen svar.