Avatar billede jih Nybegynder
17. september 2014 - 15:04 Der er 1 løsning

Touchpad fryser når jeg bruger multitouch

Hej! Jeg oprettede for nyligt et spørgsmål om en hp pc med problemer, men den har jeg så fået byttet om til en (ny) Acer Aspire V5-573G.

Nu er jeg så uheldig at der er også problemer med denne.
Når jeg bruger multitouch funktionen på touchpadden, har det aktuelle vindue det med at fryse (ret tit). Det er hovedsageligt når jeg bruger to fingre til at scrolle en hjemmeside op eller ned. Når jeg gør det, så fryser vinduet og musemarkøren med i nogle sekunder, hvor der så derefter sker alt hvad jeg har gjort i mellemtiden.

Jeg har prøvet at google på problemet, men finder kun frem til løsninger, hvor folk er kommet til at slukke for deres touchpad - det er ikke tilfældet her, den fryser / "spiker" bare.

Er der nogen der har en løsning til det?

// jih
Avatar billede jih Nybegynder
20. september 2014 - 21:15 #1
Lukker her..
Spørgsmålet er også oprettet på TomsHardware, hvis der skulle være nogen med samme problem:
www.tomshardware.co.uk/answers/id-2301981/current-window-mouse-cursor-freezes-multitouch-touchpad.html