Avatar billede Jannickhess Professor
17. september 2014 - 19:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Når jeg lukke ? - kan jeg ikke se at de er lukket - Hvorfor ??

Jeg har her i dag lukket flere af mine ?
Men jeg kan kun se en grå firkant ud for mit ?

Jeg har så logget ud og ind igen men det samme er der endnu

Jeg vil meget gerne lære nået mere omkring det med at svare selv og lukke ?

Jeg har ikke helt fundet ud af hvordan det fungere.

JH
Avatar billede poko1 Ekspert
17. september 2014 - 20:26 #1
Avatar billede Antlars Novice
17. september 2014 - 20:43 #2
Hvis der er kommet et svar (gul prik) du kan bruge til at løse dit spørgsmål, så beder du vedkommende lægge et svar (du skriver som kommentar), som du så accepterer og tildeler point.
Hvis der ikke indenfor rimelig tid (1-2 uger) er kommet brugbart svar kan du selv lægge svar (flyt "prikken" til Svar (til løsninger og pointgivning)), og skriv f. eks. "spørgsmål lukkes".
Har du selv fundet løsningen på dit spørgsmål, så brug den metode, og tildel dig selv point, og fortæl hvordan du ordnede problemet. -Dermed er du med til at andre også kan få fordel af løsningen.
-Bare fint at du er i gang med "oprydningen".
Avatar billede Andershoegh Seniormester
17. september 2014 - 22:01 #3
spoergejoergen_15  Flot du forsøger at finde ud af det :-)

Du er ikke den første, der er blevet forvirret over dette pointsystem., der har overlevet sig selv mange gange

Og desværre heller ikke den sidste -(

Sådan har det været i mange år

Her skal man  lægge en  kommentar, når man vil give et svar, svare når man skal kommentere eller er det omvendt ?

Og så skal gamle spørgsmål  lukkes, selvom de egentligt er spørgsmål ,der hører fortiden til. Også selvom der ikke er fundet en løsning

Ikke mærkeligt at E. mister nye brugere.
18. september 2014 - 06:55 #4
Oversigt over ALLE din oprettede spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/spoergejoergen_15
Bemærk farven på "bolden" ud for den enkelte ...

Oversigt over dine (stadig) åbne spørgsmål ->

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/spoergejoergen_15

---

www.eksperten.dk/faq
(Men den kender du nok ?)
Avatar billede Jannickhess Professor
19. september 2014 - 13:58 #5
Hejsa Poko1

Tak for dit svar

Jeg lukker ?
Da der ikke er point her

JH