Avatar billede Kent_W Nybegynder
18. september 2014 - 09:51 Der er 1 kommentar

Problemer med at gemme og rette i Acrobat filer

Jeg har en bruger der benytter Indedesign fra Adobe CC6 på Pc, som har følgende problem:
Hun har ikke gemmerettigheder oven i fx pdf'er, som hun selv har genereret, og som hun efterfølgende gerne vil rette i.
Det gælder også andre typer dokumenter.
Hun får beskeden, at dokumentet er skrivebeskyttet, så hun er nød til at gemme en kopi.

Vi har tjekket rettigheder og andre filer, der er ingen problemer.

Er det et problem I har oplevet i CC6?
Avatar billede sonalias Seniormester
18. september 2014 - 13:30 #1
Log ind som administrator på maskinen eller bare højreklik + "Kør som administrator" og se om det løser problemet.