Avatar billede Pawel Novice
18. september 2014 - 18:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til indkøb af 3G/4G mobilt hotspot :-)

Hej allesammen

Jeg er ude efter et mobilt 4G hotspot.

Det kunne være noget i denne retning:
http://www.cnet.com/products/samsung-lte-mobile-hotspot-pro/

Hvad tænker I er godt på markedet disse dag?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. september 2014 - 19:21 #1
inden du kommer for godt i gang - du er klar over, at zenji (som er de billigste pt) har ændret i prislisten, så det tidligere 100gb nu er 10gb?
Avatar billede Pawel Novice
18. september 2014 - 19:54 #2
Jeg tænker at bruge denne her :
https://www.bibob.dk/mobilbredbaand-5-gb-4g

Jeg har brug for hastighed og det at kunne være på nettet. Ikke downloade store mængder af data :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
18. september 2014 - 20:08 #3
Ok, der er jo https://www.dustinhome.dk/product/5010598897/tiny?ssel=false
Den kan så ikke oplade telefoner også, men god og billig. Telia bruger den i deres pakke.
Avatar billede Pawel Novice
18. september 2014 - 21:58 #4
Jeg tænker at det kunne være snedigt med en der kan oplade telefon og tablet, nu jeg tænker over det :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
19. september 2014 - 07:13 #5
Eller en løs batteribank med solceller, der kunne oplade router, tetefon, tablet?
Avatar billede Pawel Novice
19. september 2014 - 08:51 #6
Well, siden der er 3g/4g mobile routere der også virker som batteribank. Så slæber jeg på nok gadgets, ingen grund til flere :-)
Avatar billede Nadia4 Nybegynder
19. september 2014 - 13:44 #7
Køb et mobilt netværk med USB stik?

Du kan tjekke de forskellige mobile netværk her: http://www.samlino.dk/bredbaand#mobilt

Personligt ville jeg vælge Oister, da jeg synes man får mest for pengene overall i forhold til hastighed, data og bindingsperiode.

Men det er vel op til dig selv lige at opstille dine krav og kriterier, og så vælge det tilbud som passer bedst til dig :)
Avatar billede Pawel Novice
20. september 2014 - 12:41 #8
Mange tak Nadia, kigger på det :-)
Avatar billede Pawel Novice
20. september 2014 - 12:45 #9
Det jeg har med Oister er at de kun dækker med 3g her på landet hvor jeg bor. Bibob dækker med 4g :-)

Og så kunne det være fedt med en lille mobil router hvor der er flere computere på på en gang.
Avatar billede Pawel Novice
03. oktober 2014 - 07:36 #10
Jeg vil godt lukke denne her, kan en af jer ikke smide et svar så kan I få points for hjælpsomhed :-)
Avatar billede Pawel Novice
18. oktober 2014 - 00:32 #11
tid at lukke