Avatar billede andersschytt123 Nybegynder
19. september 2014 - 19:33 Der er 3 kommentarer

Mistede filer

En hest har trådt på min samsung galaxy s4, derefter gik skærmen og touchet i stykker. Har en masse billeder og noter jeg gerne vil have fat i. Har prøvet at forbinde mobilen med min pc, ved hjælp af oplader stikket, for at overføre billeder, men kan ikke få adgang til filerne... Hvad gør jeg?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. september 2014 - 19:59 #1
Hej.

  Hvis du ikke har en backup af dine ting på en cloud-service af en art, er du mere på den end med på den...?

De bedste hilsner
Avatar billede andersschytt123 Nybegynder
19. september 2014 - 20:03 #2
Nej har jeg nemlig ikke...
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. september 2014 - 22:25 #3
"Svar" er til pointgivning, alt andet indtil da er "Kommentar".

Så er løbet kørt. Hvis telefonen ikke reagerer, når den tilkobles USB, og data hverken ligger på f.eks. MicroSD-kort eller cloud, er der udsolgt.