Avatar billede swaco Seniormester
20. september 2014 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ipad husker password

Hej
Hvordan får jeg en ipad air til ikke at huske facebook password,

Har prøvet at slette facebook app, men lige så snart den bliver instaleret igen kommer password frem så alle kan logge ind på den konto
Avatar billede rhl2401 Mester
20. september 2014 - 13:06 #1
Du har sandsynligvis iCloud nøglering/keychain tændt på din IPad. For at slå det fra skal du gå ind i indstillinger/ICloud/nøglering (/) keychain og slå det fra med dit apple-id.

Ellers skal du gå ind i appen og tryk på mere/more og scroll ned til bunden og tryk på log ud/log out.

Håber at det var hjælp nok;)
Avatar billede swaco Seniormester
20. september 2014 - 13:30 #2
@rhl2401

nøglering er ikke aktiv

har prøvet at log ud

som skrevet har prøvet at slette app.

den husker stadig. navn og kode
Avatar billede swaco Seniormester
21. september 2014 - 11:27 #3
Hej
Man skal slette facebook konto på ipad, for at den ikke husker noget