Avatar billede fru Sørensen Praktikant
21. september 2014 - 19:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opgradering til WIN 8.1

Opgradering til WIN 8.1 fra WIN 8. Jeg skal lave en opgradering på en andens PC. Er der noget specielt jeg skal være opmærksom på?
Er det korrekt at det ikke er muligt at opgradere til WIN 8 fra Vista.
Jeg håber der er en af jer eksperter der kan svare mig på dette. :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
21. september 2014 - 20:02 #1
du kan godt fra vista til win8. (alt fra xp sp3 og senere er ok)

Hvis du opgraderer på bærbar, så kør med strømforsyning, og ikke kun batteri - det vil være dumt, hvis den løb tør for strøm undervejs. Ellers er der ikke nogle problemer.
Avatar billede Antlars Novice
21. september 2014 - 20:42 #2
Avatar billede fru Sørensen Praktikant
22. september 2014 - 21:20 #3
Tak til Claes og Antlars. Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål om opgradering fra WIN8 til WIN8.1 men har fundet ud af det på anden vis, så jeg tager selv pointene.