Avatar billede bulls Nybegynder
21. september 2014 - 21:10 Der er 1 kommentar

Kan denne pc trække wow?

Hey jeg står og skal bruge en pc til at spille wow på. Kan denne trække det på nogenlunde settings ? og kan den det noget frem i tiden?                  https://www.fcomputer.dk/gamer/gamer-computere/gamer-station%C3%A6r/f%C3%B8niks/amd-gt740-medium-gamer-computer.html
Avatar billede sonalias Seniormester
22. september 2014 - 08:56 #1
Den kan trække det på fornuftig vis og du kan godt forvente at den også kan trække wow de næste par år pga Blizzards valg omkring design så alle kan være med.
Du skal IKKE forvente at kunne spille andre nye spil udgivelser på denne maskine da den ligger i den absolut svage ende og du skal også forvente at kunne spille wow på under middel indstillinger.

For mig at se er det tosset at bruge penge på en PC hvis man ikke køber en ordentlig, men hvis man ikke har pengene er det selvfølgeligt svært :)