Avatar billede lb84 Nybegynder
21. september 2014 - 21:51 Der er 1 kommentar

Fotostream på ny computer

Jeg har for nylig geninstalleret min harddisk på min computer. Jeg regner så med, at alle mine billeder fra IPhonen ligger på min fotostream, da dette er slået til, men jeg ser nu at det kun er billeder fra de sidste 30 dage der ligger der, og jeg kan ikke finde ud af, at få resten over.
Jeg kører iOs 8 på min iPhone 5s.
Avatar billede sonalias Seniormester
22. september 2014 - 08:48 #1
Download Dropbox og brug den til synkronisering, iCloud er et underligt miksmaks af synkronisering / ikke synkronisering etc, i Dropbox ligger det hele som filer og er helt gennemskueligt :)